placeholder
placeholder
1. Εγγύηση καλύτερης τιμής & 5% έκπτωση μέσω της υπηρεσίας loyalty club
placeholder
2. Δυνατότητα check in / check out πριν ή μετά την προβλεπόμενη ώρα
Βάσει Διαθεσιμότητας
placeholder
3. Ποτό καλωσορίσματος κατά την άφιξη
 

Αγαπητοί επισκέπτες, Αγαπητοί φίλοι,

Μας εμπιστεύεστε επιλέγοντας τα ξενοδοχεία μας Herodion & Philippos ως μία από τις στάσεις σας στην Αθήνα κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης και σας είμαστε ευγνώμονες.

Μέσα από το μακρύ ταξίδι μας, εδώ και πάνω από τέσσερις δεκαετίες, δείχνουμε συνεχώς την αληθινή φροντίδα μας για τους ανθρώπους Μας, τους συνεργάτες Μας, τους φίλους Μας και τους επισκέπτες Μας. Η ζεστή φιλοξενία που μας διακρίνει και που εγκάρδια προσφέρουμε, καθώς και ο σεβασμός στους ισχυρούς δεσμούς που έχουν αναπτυχθεί με όλους εκείνους που μας εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια διαπνέουν τη στάση μας απέναντι στην κοινωνία συνολικά.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το πώς χειριζόμαστε την άνευ προηγουμένου κρίση του Covid-19.

Σήμερα, όπως και όλος ο υπόλοιπος κόσμος, αντιμετωπίζουμε μια κατάσταση χωρίς προηγούμενο, ακόμη και αν η Ελλάδα μας, είχε μια επιτυχημένη διαχείριση αυτής της κρίσης, η οποία είναι πλέον και διεθνώς αναγνωρισμένη.

Το ξενοδοχείο μας Ηρώδειο, το rooftop του, Point-a και το street bistrot Gargaretta είναι ανοικτά για επισκέπτες και φυσικά η πρώτη μας προτεραιότητα θα είναι η ασφάλειά σας και η ασφάλεια των υπαλλήλων μας.

Συνεπώς, εφαρμόζουμε τα απαραίτητα και εξαιρετικά υγειονομικά μέτρα σε όλες τις προσφερόμενες υπηρεσίες στα ξενοδοχεία μας, για να σας εξασφαλίσουμε τη διαμονή σας υπό τις καλύτερες και ασφαλείς συνθήκες.

Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, καθώς και οπουδήποτε αλλού απαιτείται εντός του ξενοδοχείου, έχουμε εγκαταστήσει μηχανήματα για την απολύμανση των χεριών, καθώς και ειδική σήμανση για τον Covid-19, με οδηγίες σχετικά με την τήρηση απόστασης ασφαλείας, τους γενικούς κανόνες υγιεινής και την αναπνευστική εθιμοτυπία.

Στα ξενοδοχεία μας έχουμε δημιουργήσει ειδική ομάδα διαχείρισης και σχέδιο δράσης για τον Covid-19, για τη διαφύλαξη των εγκαταστάσεων μας και την προστασία της υγείας των επισκεπτών και των εργαζομένων μας. Η ομάδα αυτή, παρέχει εκπαίδευση στο προσωπικό και επιβλέπει την ολοκληρωμένη εφαρμογή των προτύπων υγείας και ασφάλειας, επιβλέπει τον βαθύ καθαρισμό και την απολύμανση των δωματίων, καθώς και τα σημεία συχνής χρήσης σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.

Η διαδικασία του Check-In αλλάζει γίνεται OnLine, ενώ οι υπόλοιπες Υπηρεσίες Υποδοχής θα γίνονται με ελάχιστη επαφή με τον πελάτη, διατηρώντας ασφαλείς αποστάσεις και χρησιμοποιώντας όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ατομικής προστασίας. Για αυτόν τον λόγο, έχουμε εγκαταστήσει επίσης και διαχωριστικό. Κατά την είσοδο, θα καταγράφεται υποχρεωτικά η θερμοκρασία σώματος.

Προτείνουμε οι πληρωμές να γίνονται με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες αντί μετρητών, καθώς και να γίνεται αποστολή ηλεκτρονικών αντιγράφων τιμολογίων και αποδείξεων.

Ο χρόνος αναχώρησης αλλάζει για τις 11 π.μ. και ο χρόνος άφιξης θα είναι τώρα στις 3 μ.μ., ώστε να μπορούμε να προβούμε σε όλο τον απαραίτητο βαθύ καθαρισμό και απολύμανση που χρειάζονται τα δωμάτια, καθώς επιθυμούμε να συμμορφωθούμε με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.

Η κάρτα-κλειδί του δωματίου δίδεται από τη ρεσεψιόν. Όλες οι κάρτες-κλειδιά απολυμαίνονται και τοποθετούνται σε ειδική θήκη.

Όλοι οι επισκέπτες μας λαμβάνουν κατά την άφιξη ειδικό κουτί, το οποίο περιλαμβάνει απολυμαντικά, γάντια μίας χρήσης και προϊόντα μπάνιου. Όλα τα περιττά αντικείμενα αφαιρέθηκαν από τα δωμάτια (όπως μικρά διακοσμητικά αντικείμενα, έντυπα φυλλάδια, μενού, σημειωματάρια, στυλό κ.λπ.).

Η χρήση και ο ανεφοδιασμός του Mini Bar έχει διακοπεί.

Για να διασφαλιστεί η ασφάλεια των επισκεπτών καθώς και του προσωπικού, η καθημερινή υπηρεσία καθαρισμού θα πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματος.

Για την αποφυγή συνωστισμού, επιτρέπονται μόνο δύο άτομα στους ανελκυστήρες του ξενοδοχείου κάθε φορά. Οι ανελκυστήρες καθαρίζονται σχολαστικά και τακτικά καθ’ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Τα Επισιτιστικά μας Τμήματα συμμορφώνονται με όλους τους κανόνες των διεθνών προτύπων των ISO22000 και HACCP.

Τα υδρομασάζ στον 4ο όροφο θα λειτουργούν με περιορισμούς, καθώς θα πρέπει να καθαρίζονται με αυστηρό πρόγραμμα και να χρησιμοποιούνται ειδικά καθαριστικά απαραίτητα για την απολύμανσή τους. Υπάρχουν ειδικοί κανόνες χρήσης για τις ξαπλώστρες στο χώρο των υδρομασάζ. Προσωρινά και για λόγους υγείας και ασφάλειας δεν θα προσφέρουμε υπηρεσίες μασάζ.

Μέτρα ασφαλείας σύμφωνα με τα πρωτόκολλα υγείας του ΕΟΔΥ.

Οποιαδήποτε υποψία περίπτωσης κρούσματος, θα αντιμετωπίζεται σύμφωνα με το υποχρεωτικό πρωτόκολλο υγείας του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας. Απαιτείται υποχρεωτικά να διατηρούμε αρχείο - ειδικά για χρήση που σχετίζεται με τον Covid-19 - όλων των ατόμων που έμειναν στα ξενοδοχεία μας. Το αρχείο πρέπει να περιέχει τις ακόλουθες πληροφορίες: Όνομα και Επώνυμο, Ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης, εθνικότητα, πλήρη στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο), ώστε το αρμόδιο υγειονομικό τμήμα να μπορεί να εντοπίσει τυχόν περιπτώσεις κρουσμάτων που εντοπίζονται αναδρομικά.

Τα ξενοδοχεία μας συνεργάζονται με ιδιωτικό γιατρό, ο οποίος θα ειδοποιηθεί σε περίπτωση ύποπτου κρούσματος. Κάθε επισκέπτης που είναι ύποπτη περίπτωση δεν θα έχει τη δυνατότητα να αρνηθεί την γνωστοποίηση των δεδομένων του ή να ενημερώσει τον γιατρό. Ο γιατρός θα ενεργήσει σύμφωνα με τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Υγείας για τον έλεγχο του Covid-19, ενώ ταυτόχρονα θα έχει τη δυνατότητα παρακολούθησης της ύποπτης περίπτωσης και των στενών επαφών της μέσω τηλεϊατρικής (παροχή απομακρυσμένων κλινικών υπηρεσιών, μέσω αμφίδρομης επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο μεταξύ του ασθενούς και του παρόχου υγειονομικής περίθαλψης). Σε περίπτωση που ο γιατρός αποφασίσει από απόσταση να επισκεφθεί αυτοπροσώπως τον ασθενή / επισκέπτη, τότε θα πραγματοποιηθεί ιδιωτική επίσκεψη για τη λήψη πιστοποιημένου τεστ Covid19 και θα εισπραχθεί από τον πελάτη.

Σε περίπτωση επιβεβαιωμένης λοίμωξης με Covid-19, ο ασθενής / επισκέπτης παραμένει περιορισμένος έως ότου μεταφερθεί σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, καθώς και οπουδήποτε αλλού απαιτείται εντός του ξενοδοχείου, έχουμε εγκαταστήσει μηχανήματα για την απολύμανση των χεριών, καθώς και ειδική σήμανση για τον Covid-19, με οδηγίες σχετικά με την τήρηση απόστασης ασφαλείας, τους γενικούς κανόνες υγιεινής και την αναπνευστική εθιμοτυπία.

Στα ξενοδοχεία μας έχουμε δημιουργήσει ειδική ομάδα διαχείρισης και σχέδιο δράσης για τον Covid-19, για τη διαφύλαξη των εγκαταστάσεων μας και την προστασία της υγείας των επισκεπτών και των εργαζομένων μας. Η ομάδα αυτή, παρέχει εκπαίδευση στο προσωπικό και επιβλέπει την ολοκληρωμένη εφαρμογή των προτύπων υγείας και ασφάλειας, επιβλέπει τον βαθύ καθαρισμό και την απολύμανση των δωματίων, καθώς και τα σημεία συχνής χρήσης σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.

Η διαδικασία του Check-In αλλάζει γίνεται OnLine, ενώ οι υπόλοιπες Υπηρεσίες Υποδοχής θα γίνονται με ελάχιστη επαφή με τον πελάτη, διατηρώντας ασφαλείς αποστάσεις και χρησιμοποιώντας όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ατομικής προστασίας. Για αυτόν τον λόγο, έχουμε εγκαταστήσει επίσης και διαχωριστικό. Κατά την είσοδο, θα καταγράφεται υποχρεωτικά η θερμοκρασία σώματος.

Προτείνουμε οι πληρωμές να γίνονται με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες αντί μετρητών, καθώς και να γίνεται αποστολή ηλεκτρονικών αντιγράφων τιμολογίων και αποδείξεων.

Ο χρόνος αναχώρησης αλλάζει για τις 11 π.μ. και ο χρόνος άφιξης θα είναι τώρα στις 3 μ.μ., ώστε να μπορούμε να προβούμε σε όλο τον απαραίτητο βαθύ καθαρισμό και απολύμανση που χρειάζονται τα δωμάτια, καθώς επιθυμούμε να συμμορφωθούμε με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.

Η κάρτα-κλειδί του δωματίου δίδεται από τη ρεσεψιόν. Όλες οι κάρτες-κλειδιά απολυμαίνονται και τοποθετούνται σε ειδική θήκη.

Όλοι οι επισκέπτες μας λαμβάνουν κατά την άφιξη ειδικό κουτί, το οποίο περιλαμβάνει απολυμαντικά, γάντια μίας χρήσης και προϊόντα μπάνιου. Όλα τα περιττά αντικείμενα αφαιρέθηκαν από τα δωμάτια (όπως μικρά διακοσμητικά αντικείμενα, έντυπα φυλλάδια, μενού, σημειωματάρια, στυλό κ.λπ.).

Η χρήση και ο ανεφοδιασμός του Mini Bar έχει διακοπεί.

Για να διασφαλιστεί η ασφάλεια των επισκεπτών καθώς και του προσωπικού, η καθημερινή υπηρεσία καθαρισμού θα πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματος.

Για την αποφυγή συνωστισμού, επιτρέπονται μόνο δύο άτομα στους ανελκυστήρες του ξενοδοχείου κάθε φορά. Οι ανελκυστήρες καθαρίζονται σχολαστικά και τακτικά καθ’ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Τα Επισιτιστικά μας Τμήματα συμμορφώνονται με όλους τους κανόνες των διεθνών προτύπων των ISO22000 και HACCP.

Τα υδρομασάζ στον 4ο όροφο θα λειτουργούν με περιορισμούς, καθώς θα πρέπει να καθαρίζονται με αυστηρό πρόγραμμα και να χρησιμοποιούνται ειδικά καθαριστικά απαραίτητα για την απολύμανσή τους. Υπάρχουν ειδικοί κανόνες χρήσης για τις ξαπλώστρες στο χώρο των υδρομασάζ. Προσωρινά και για λόγους υγείας και ασφάλειας δεν θα προσφέρουμε υπηρεσίες μασάζ.

Μέτρα ασφαλείας σύμφωνα με τα πρωτόκολλα υγείας του ΕΟΔΥ.

Οποιαδήποτε υποψία περίπτωσης κρούσματος, θα αντιμετωπίζεται σύμφωνα με το υποχρεωτικό πρωτόκολλο υγείας του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας. Απαιτείται υποχρεωτικά να διατηρούμε αρχείο - ειδικά για χρήση που σχετίζεται με τον Covid-19 - όλων των ατόμων που έμειναν στα ξενοδοχεία μας. Το αρχείο πρέπει να περιέχει τις ακόλουθες πληροφορίες: Όνομα και Επώνυμο, Ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης, εθνικότητα, πλήρη στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο), ώστε το αρμόδιο υγειονομικό τμήμα να μπορεί να εντοπίσει τυχόν περιπτώσεις κρουσμάτων που εντοπίζονται αναδρομικά.

Τα ξενοδοχεία μας συνεργάζονται με ιδιωτικό γιατρό, ο οποίος θα ειδοποιηθεί σε περίπτωση ύποπτου κρούσματος. Κάθε επισκέπτης που είναι ύποπτη περίπτωση δεν θα έχει τη δυνατότητα να αρνηθεί την γνωστοποίηση των δεδομένων του ή να ενημερώσει τον γιατρό. Ο γιατρός θα ενεργήσει σύμφωνα με τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Υγείας για τον έλεγχο του Covid-19, ενώ ταυτόχρονα θα έχει τη δυνατότητα παρακολούθησης της ύποπτης περίπτωσης και των στενών επαφών της μέσω τηλεϊατρικής (παροχή απομακρυσμένων κλινικών υπηρεσιών, μέσω αμφίδρομης επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο μεταξύ του ασθενούς και του παρόχου υγειονομικής περίθαλψης). Σε περίπτωση που ο γιατρός αποφασίσει από απόσταση να επισκεφθεί αυτοπροσώπως τον ασθενή / επισκέπτη, τότε θα πραγματοποιηθεί ιδιωτική επίσκεψη για τη λήψη πιστοποιημένου τεστ Covid19 και θα εισπραχθεί από τον πελάτη.

Σε περίπτωση επιβεβαιωμένης λοίμωξης με Covid-19, ο ασθενής / επισκέπτης παραμένει περιορισμένος έως ότου μεταφερθεί σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Για οποιεσδήποτε περαιτέρω διευκρινίσεις ή ερωτήσεις, παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε απευθείας με την Ομάδα μας στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: reservations@herodion.gr

Στην H&P Hotels & Restaurants, πιστεύουμε ότι οι δύσκολες περιστάσεις όπως αυτές που βιώνουμε καθιστούν την υψηλών προδιαγραφών και ασφαλή φιλοξενία ακόμη πιο αναγκαία. Αναλογιζόμενοι στο πόσο η κατάσταση με τον κορωνοιό έχει επηρεάσει τόσο τους φιλοξενούμενους όσο και τους συνεργάτες μας, η H&P θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθεί στις ανάγκες και την στήριξή τους.

Σας διαβεβαιώνουμε ότι μόλις αυτή η απρόβλεπτων διαστάσεων κατάσταση ξεπεραστεί, θα είμαστε εδώ, παραμένοντας προορισμός αδιαπραγμάτευτης αξίας, για να προσφέρουμε σε εσάς και τους αγαπημένους σας αξέχαστες στιγμές, με την υπογραφή της υψηλής ποιότητας της H&P.

Η H&P Hotels & Restaurants είναι έτοιμη, όπως πάντα, να σας υποδεχτεί στα ξενοδοχεία της με τη σιγουριά και φιλοξενία που γνωρίζετε.

Ευχές από όλους μας για υγεία και ασφάλεια,

 

Αναστασία & Κάτια Τσιμιδοπούλου

H&P Hotels & Restaurants

Ξενοδοχεία Herodion & Philippos

Point a Bar & Restaurant

Gargaretta All Day Street Bistrot

Επιλέξτε ημερομηνίες
Άφιξη
880115
Αναχώρηση
Select0115
Εγγύηση καλύτερης τιμής & προσφορά απεριτίφ, κάνοντας κράτηση από την ιστοσελίδα μας

Ροβέρτου Γκάλλι 4, Ακρόπολη, Αθήνα, Ελλάδα | Τηλ: +30 210 923 6832 | Email: herodion@herodion.gr

ΑΦΜ: 094041239 | ΜΗΤΕ: 0206K014A0014300

Powered by Nelios.com

placeholder